• تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 18:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 790
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

رفع چالش ها برای ارتقا عملکرد

نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد

در راستای رفع چالش ها، بیان پیشنهادات و ارتقا عملکرد کارکنان در بیمارستان فارابی، مدیر این مرکز در نشستی صمیمی پاسخگوی سوالات و مشکلات کارکنان واحد پذیرش بیمارستان بود.

نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، نشست صمیمی مدیر با کارکنان پذیرش این بیمارستان ظهر چهارشنبه 8 شهریور 1402 برگزار شد.
دکتر کاظم رهنما، مدیر بیمارستان فارابی در ابتدای سخنان خود با اشاره به هدف از برگزاری این نشست گفت: به دنبال آن هستیم تا جایی که می‌توانیم کارکنانی را که عملکرد خوبی دارند از نظر مادی و معنوی تشویق کنیم. همچنین متوسط‌ها را ترغیب کرده تا بهتر شوند و مشکلات آن ها که عملکرد ضعیف‌تری دارند را نیز بررسی و رفع کنیم. زیرا در بیشتر مواقع با یک مصاحبه یا درد دل ساده با این همکاران بسیاری از مشکلات حل می‌شود. ممکن است برخی از این دوستان نخواهند یا حتی خجالت بکشند تا مشکلات خود را به مسئول واحد بگویند. اما به عنوان مثال وقتی به دفتر رئیس یا مدیر مراجعه می‌کنند حرف دل خود را زده و به اصطلاح خالی می‌شوند. این مواردی که گفتم را تجربه کرده ام. بنابراین تلاش کنیم تا روز به روز عملکرد خودمان را ارتقا دهیم. خواسته ما نیز حفظ کردن و تشویق نیروهای خوب است. به ویژه همکاران واحد پذیرش. زیرا تجربه‌ای که شما عزیزان در این واحد اندوخته‌اید را فرد دیگری ندارد. در واقع شما پس از چند سال در حوزه خود خردمند شده اید. از مسئول محترم پذیرش هم می‌خواهم تا کمک کند عرق و تعصب شما به پذیرش بیمارستان فارابی افزایش یابد. 
وی همچنین افزود: شاید برخی تصور کنند که وارد شدن به واحد پذیرش کار دشواری نیست اما از نظر ما کسی که می‌خواهد در این واحد مشغول به کار شود باید شایستگی لازم را داشته باشد. 
در ادامه رضا شیخی، مسئول پذیرش بیمارستان فارابی نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست به بیان برخی چالش‌های موجود در این واحد پرداخت و اظهار داشت: همکاران ما در پذیرش بیمارستان فارابی تمام توان خود را برای انجام وظایف و خدمت به مردم به کار می‌گیرند. ممکن است در این بین مشکلات و کمبودهایی نیز وجود داشته باشد اما این موارد خللی در فرایند پذیرش بیماران ایجاد نمی‌کند. توقع ما این است که سایر واحدها نیز با ما همکاری داشته باشند. اگر در کار ما اشکال یا اشتباهی نیز به وجود می‌آید می‌خواهیم که ابتدا این موضوع را با خود ما مطرح کنند تا آن را رفع کنیم. در واقع می‌خواهیم همکاران سایر واحدها دست گیر ما باشند. بنده به نمایندگی از واحد پذیرش قدردان همکاران همه واحدها به ویژه مدارک پزشکی هستم که همیشه در کنار هستند و حتی در دوره‌ای نیز که با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم، تعدادی از همکاران این قسمت به صورت کمکی در پذیرش حضور پیدا کردند. امیدوارم این همکاری همچنان با قدرت ادامه داشته باشد.
پس از صحبت‌های مسئول پذیرش دکتر رهنما به اهمیت مدیریت منابع در واحدهای بیمارستان فارابی اشاره‌ای کرد و گفت: می خواهم یک درد سازمانی را به شما بگویم. کاغذ در بیمارستان‌ها به صورت بی‌رویه مصرف می‌شود. کالای گران قیمتی هم هست. غیر از اینکه تولید آن به طبیعت آسیب می‌رساند هزینه‌های ما را نیز به شدت افزایش می‌دهد. به همین دلیل در زمینه الکترونیکی کردن فرایندها و پرونده‌ها و کاهش مصرف کاغذ به شدت پیگیر هستیم. اگر همکاران می‌بینند که ما صرفه‌جویی می‌کنیم به همین دلایلی است که گفتم. لذا از شما تقاضا دارم در زمینه مدیرت و کاهش مصرف کاغذ دقت بیشتری داشته باشید.
در پایان این نشست نیز حاضران به بیان سوالات، مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته و مدیر بیمارستان فارابی نیز پاسخگوی آنان بود.
  • گروه خبری : اخبار مدیریت و توسعه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 245337
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد نشست صمیمی مدیر و کارکنان پذیرش بیمارستان فارابی برگزار شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *